Tuesday 22 October 2013

Baby Bullet Food Blender

Xlama dah cik Iman ni nak mencapai usia 6 bulan.... Aku dah mulala nak mencari blender untuk buat puri..

Niat hati nak beli jenama avent tu... alah yg mcm gambo kat bwah ni, tapi mak ai, harganya mampu membuatkan aku berdiet sebulan (hahaha), kalau x silap dlm RM400.... tapi bestlah kan, xyah nak guna banyak bekas, 2 in 1...

mula2 stim... pastu tonggengkan jer, blend pulak... senangnya hidup....

sumber dari google
Lepas tu aku dok tgklah juga jenama lain... boleh tahanlah juga... survey punya survey, aku terbekenanlah pulak kat "Baby Bullet Food Blender" ni...

Sumber dari google
Harga pon affordable juga... aku tanya kat kedai online Facebook ni, dia jual RM160... mcm dah nak beli dah.... dah siap tanya bagai... tiba2 tangan ni gatalla pulak nak tgk harga dia kat tempat lain... sekali jer.... jeng...jeng...jeng....

hahaha, murah giler kan.... aku pon mendecidekan diri nak beli kat Lazada ni jer... boleh klik sini kalau sesaper nak cari benda ni....

eh... lupa lak, blender umah aku dah rosaklah... ish.... xlehla mcm ni, baby bullet ni aku bukan nak pakai lama pon kan... lebih baik aku beli blender... so cancel... sayangkan.. sbb murah jer...

aku pon dok klik klik lah mencari blender... dan akhirnya......

Hahaha... puas hati aku.....

Senang sgt shopping kat Lazada ni.... Cash on Delivery u.... semalam order, hari ni dah sampai kat meja ofis.... happy...happy...happy!!


5 comments:

  1. hehehehe bagus ja. bertindak bijak. wah first time bg komen kat blog wehihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tula jue... kena bijak berbelanja... xleh nak boros2... semua benda mahal skrg ni...

      Delete
  2. Sy guna baby bullet je. Kecewa dgn pisau blade dia sbb da patah. Sy bli online. Original ka tipu tew.. hihi

    ReplyDelete
  3. Sy guna baby bullet je. Kecewa dgn pisau blade dia sbb da patah. Sy bli online. Original ka tipu tew.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo yeke? nasib baik x beli dulu.... huhu... x sure lak kalo ada yg tipu...

      Delete