Thursday 1 November 2012

Kurangkan Rasa Loya

Kurangkan Rasa Loya

Mula2 dgr en suami ckp dia ada terbaca kat satu blog ni yang bagi tips kalau nak kurangkan rasa loya dan nak muntah - makan cracker. Disebabkan suami aku pun x berapa pasti cracker jenis apa, so kami decidelah makan cream cracker jenama Hup Seng ni, sbb utamanya kami mmg suka pun makan biskut ni.



mula2 mcm x confident pun makan biskut ni boleh kurangkan rasa loya tue, tapi bila aku dah cuba, mula lah rasa perbezaannya... oklah juga. lepas makan tu kita still ada rasa nak muntah tu, tapi kuranglah sikit. suami aku ckp dr apa yg dia baca dr blog tu katanya cracker ni dapat menyerap asid dalam perut.. aku pun x pastilah sbb kureng sikit bab2 sains ni, aku ikut jelah. 

**bila cari2 balik, rupanya dia pakai cream cracker jenama jacobs..


 hehe.. so lepas ni boleh lah beli.. nak tau petua lain ada lagi dalam blog ni - http://mylifesstoryblog.blogspot.com/2012/04/petua-hilangkan-loya-ketika-hamil.html



No comments:

Post a Comment